Wyniki wyszukiwania w serwisie Bemowo

  • Artykuł

    Remont ul. Kocjana W 2008 roku ulica Antoniego Kocjana przeszła kapitalny remont. I bardzo dobrze, bo przypominała bardziej uliczkę biegnącą między halami produkcyjnymi nieczynnej fabryki niż arterię nowoczesnej dzielnicy. Nawierzchnia z sześciokątnej kostki i połatanego asfaltu, popękane chodniki na których można skręcić kostkę i niedziałające latarnie - tak to wyglądało. Zarząd Dróg Miejskich zrobił mieszkańcom osie Groty prezent i przeprowadził remont, a właściwie zbudował ulicę Kocjana...

  • Artykuł

    Remont ul. Thommeego W 2009 roku oddana do użytku została przebudowana ulica gen. Wiktora Thommego na Boernerowie. W ramach prac wymieniono siedem studzienek kanalizacyjnych, 37 metrów kanału ogólnospławnego, 14 opraw oświetleniowych. Zbudowana została nawierzchnia asfaltowa oraz chodniki z kostki brukowej i płyt betonowych. Jednocześnie wyremmontowana została ssiednia ul. Dostpna, gdzie wymienionych zostało trzynaście studzienek kanalizacyjnych, zbudowano nawierzchnię asfaltową i chodniki z...

  • Artykuł

    Remont ul. Obrońców Tobruku Ulice Obrońców Tobruku i Księcia Bolesława przypominały pobojowisko. Dziurawe trakty bez chodników i oświetlenia to na szczęście juz przeszłość, ponieważ w 2010 roku Dzielnica Bemowo przebudowała te arterie. Poowstały chodniki, nawierzchnia asfaltowa i nowoczesne oświetlenie. Dzięki temu ulicą Obrońców Tobruku jeździ się wygodniej. Dzięki modernizacji ulicą pojechały także miejskie auutobusy.

  • Artykuł

    Remont ul. Lustrzanej Ulica Lustrzana przypominała obraz nędzy i rozpaczy. W 2009 roku Dzielnica Bemowo zdecydowała o przeprowadzeniu modernizacji tej ważnej dla mieszkańców Jelonek ulicy. Na długości 350 metrów zbudowana została nawierzchnia asfaltowa i chodniki z kostki brukowej. Po obu stronach ulicy powstał pas zieleni oddzielający chodniki od ulicy. Inwestycja kosztowała 1,5 mln zł.

  • Artykuł

    Remont ul. Klemensiewicza Ulica Zenona Klemensiewicza powstała w latach 80. XX wieku i do niedawna wyglądała jak wyjęta z PRL-owskiej kroniki filmowej. Asfalt pochodził z czasów, kiedy było go bardzo mało i masę bitumiczną trzeba było zagęszczać... żwirem i kamieniami. Nawierzchnia taka nie była wytrzymała i co chwilę asfalt się wykruszał, czego efektem były dziury. Nie lepiej było z chodnikami, które były krzywe i można było się na nich przewrócić. Betonowe słupy lamp i krawężniki kruszały....