null

Zmiany w bezpośredniej obsłudze mieszkańców

Drukuj otwiera się w nowej karcie
Na czerwonym tle widnieje napis "Zmiany w bezpośredniej obsłudze mieszkańców".
Autor: Ł. Szczepaniak

Wyłączenie usługi elektronicznego wniosku o wydanie dowodu w dniu 27 lipca.
Od 1 lipca br. obowiązują nowe zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców.

UWAGA!

Zgodnie ze zmianą ustawy o dowodach osobistych, od 27 lipca 2021 r. wyłączona zostanie usługa umożliwiająca złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego za pośrednictwem platformy ePUAP.

Więcej informacji na: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty


Od dnia 1 lipca bezpośrednia obsługa mieszkańców realizowana będzie w poniedziałki w godz. 8 -18, w pozostałe dni w godz. 8-16

Informacja tel. 22 4437644

e-mail: bemowo.urzad@um.warszawa.pl

Skan ogłoszenia nr 6 dot. ograniczeń obsługi mieszkańców w Urzędzie m.st. Warszawy.

DELEGATURA BIURA ADMINISTRACJI I SPRAW OBYWATELSKICH M.ST. WARSZAWY

Bezpośrednia obsługa mieszkańców z zakresu spraw realizowanych przez BAISO odbywa się bez konieczności wcześniejszej telefonicznej

rezerwacji wizyty.

Obowiązuje system numerkowy Q-MATIC (jeden bilet to jeden wniosek) lub rezerwacja wizyt przez stronę internetową https://rezerwacje.um.warszawa.pl

Liczba interesantów przebywających , w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.

  • Meldunki i dowody osobiste tel. 22 325 40 74, 22 325 40 66
  • Rejestracja pojazdów tel. 22 325 40 88
  • Prawa jazdy tel. 22 325 40 96

 

TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY: tel. 22 325 40 42

Obecnie nie obowiązują zapisy na złożenie wniosku o wydanie paszportu, a także na jego odbiór.

Godziny pracy TPP - Bemowo:

  • Poniedziałek 10:00-17:30
  • Wtorek-Piątek 08:00-15:30

Wszystkie informacje dot. złożenia wniosku o paszport dostępne są na stronie www.gov.pl/uw-mazowiecki lub pod nr telefonu 22 695 73 45.

 

Urząd Stanu Cywilnego

W siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo nie ma stanowisk Urzędu Stanu Cywilnego.