null

Wydział Organizacyjny Urzędu i Funduszy Europejskich

Drukuj otwiera się w nowej karcie

telefon: 22 443 75 67
faks: 22 325 40 03
e-mail: bemowo.wou@um.warszawa.pl

Kierownictwo

naczelnik: Paweł Soliwoda
p. 244
tel.: 22 443 77 71, e-mail: psoliwoda@um.warszawa.pl

Ewidencje i rejestry

Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego Urzędu i Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Bemowo, należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną posiedzeń Zarządu Dzielnicy, spotkań i narad z udziałem Członków Zarządu Dzielnicy, Naczelników Wydziałów i Kierownika Zespołu;
  2. prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną Zarządu Dzielnicy;
  3. przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz projektów innych dokumentów w zakresie działania Wydziału;
  4. prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Dzielnicy, upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Burmistrza oraz Zarząd Dzielnicy;
  5. prowadzenie wykazu upoważnień, pełnomocnictw Prezydenta;
  6. koordynowanie spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych Dzielnicy;
  7. koordynowanie zadań związanych z opracowywaniem rocznych sprawozdań do Urzędu Statystycznego;
  8. koordynacja zadań oraz wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów w zakresie właściwym dla Dzielnicy, w tym obsługa organizacyjno-techniczna pracy obwodowej komisji wyborczych/ referendalnych, prowadzenie i aktualizacja bazy danych w podziale Dzielnicy na obwody głosowania oraz archiwizacja i niszczenie dokumentacji z wyborów i referendów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  9. prowadzenie pomocy administracyjnej w zakresie właściwości miejscowej dla innych organów administracji rządowej i samorządowej;
  10. koordynowanie spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej i prowadzenie ich rejestru;
  11. prowadzenie filii archiwum zakładowego Urzędu;
  12. nadzór nad przestrzeganiem stosowania w Urzędzie Dzielnicy przepisów Instrukcji Kancelaryjnej;
  13. prowadzanie spraw dotyczących publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy, w części dotyczącej Urzędu Dzielnicy;
  14. prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy europejskich na realizację projektów planowanych i realizowanych na terenie Dzielnicy;
  15. realizacja zadań związanych z rejestrem kontroli zewnętrznych z wyjątkiem placówek oświatowych;
  16. akceptowanie prawidłowości wzorów pieczęci, blankietów korespondencyjnych i wizytówek wykonywanych na potrzeby Urzędu Dzielnicy;
  17. planowanie i realizacja budżetu Wydziału;
  18. prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału, w tym:
  1. prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących oraz przestrzeganie terminowego i prawidłowego obiegu dokumentów w Wydziale,
  2. przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją;
  1. reprezentowanie Dzielnicy w kontaktach z przedstawicielami środków masowego przekazu;
  2. podejmowanie inicjatyw mających na celu zwiększanie udziału mieszkańców w procesie zarządzania m.st. Warszawa, w zakresie prowadzenia nadzoru nad realizacją ekspertyz, analiz i opinii zlecanych na potrzeby utrzymania dialogu społecznego;
  3. przygotowywanie zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników Urzędu Dzielnicy oraz obsługa programu wymiany młodzieży.