null

Wydział Obsługi Rady Dzielnicy

Drukuj otwiera się w nowej karcie

telefon: 22 443 77 70
faks: 22 325 40 15
e-mail: bemowo.wor@um.warszawa.pl
Godziny pracy: poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Kierownictwo

naczelnik: Damian Cytowicz
p. 424b
tel.: 22 443 77 72, e-mail: dcytowicz@um.warszawa.pl

Ewidencje i rejestry

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Rady dla Dzielnicy Bemowo, należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną Rady Dzielnicy, w tym:
    1. protokołowanie oraz tworzenie stenogramów obrad sesji Rady Dzielnicy oraz komisji Rady Dzielnicy,
    2. obsługa techniczno-organizacyjna spotkań i narad radnych Dzielnicy organizowanych w ramach sprawowania mandatu radnego oraz uroczystości z udziałem radnych Dzielnicy;
  2. prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelaryjną Rady Dzielnicy, w tym:
    1. prowadzenie rejestru uchwał i stanowisk Rady Dzielnicy,
    2. prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych Dzielnicy,
    3. prowadzenie dokumentacji związanej z pracą Rady Dzielnicy i komisji Rady Dzielnicy,
    4. przekazywanie uchwał Rady Dzielnicy Przewodniczącemu Rady m. st. Warszawy, Prezydentowi oraz innym podmiotom;
  3. obsługa organizacyjna Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących Rady Dzielnicy, Przewodniczących Komisji Rady Dzielnicy oraz radnych Dzielnicy, w tym:
    1. sporządzanie projektów pism,
    2. sporządzanie harmonogramu dyżurów radnych Dzielnicy, jego aktualizacja oraz czuwanie nad sprawnością funkcjonowania dyżurów,
    3. udzielanie pomocy w sprawowaniu mandatu oraz bieżąca obsługa radnych Dzielnicy i interesantów,
    4. prowadzenie spraw związanych z naliczaniem diet radnych Dzielnicy we współpracy z biurem właściwym do spraw księgowości i kontrasygnaty,
    5. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi przez radnych Dzielnicy;
  4. koordynacja pracy sekretarskiej Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Dzielnicy;
  5. obsługa organizacyjno-techniczna Rady Seniorów Dzielnicy;
  6. obsługa organizacyjno-techniczna Młodzieżowej Rady Dzielnicy m.st. Warszawy;
  7. wprowadzanie oraz zatwierdzanie informacji do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy wymaganych prawem dotyczących działalności Rady Dzielnicy i radnych Dzielnicy;
  8. zamieszczanie na stronie internetowej Urzędu Dzielnicy oraz innych właściwych stronach internetowych, informacji dotyczących działalności Rady Dzielnicy i radnych Dzielnicy;
  9. planowanie i realizacja budżetu Wydziału pod kątem wydatków związanych z funkcjonowaniem Rady Dzielnicy.