Punkt informacyjny:
telefon: 22 443 76 44
Poniedziałek: 8:00-18:00
Wtorek - Piątek: 8:00-16:00
Sekretariat:
telefon: 22 443 76 30
faks: 22 325 40 02
e-mail: bemowo.urzad@um.warszawa.pl
Ewidencje i rejestry
Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo należy w szczególności:
-
- zapewnianie bezpośredniej obsługi klientów, w tym:
- przyjmowanie podań podlegających rozpatrzeniu w trybie postępowania administracyjnego oraz innej korespondencji w szczególności wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
- sortowanie i przekazywanie przyjętych pism do odpowiednich komórek merytorycznych Urzędu Dzielnicy bądź biur,
- udostępnianie formularzy i wzorów pism,
- udzielanie informacji o organach właściwych oraz o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw w szczególności o niezbędnej treści wniosku, podania, pisma lub załącznika,
- wydawanie dokumentów klientom;
- zapewnianie bezpośredniej obsługi klientów, w tym:
-
- obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej zgodnie z zasadami obowiązującymi w Urzędzie oraz organizowanie i nadzór obiegu korespondencji w Urzędzie Dzielnicy;
- przygotowywanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań i analiz w zakresie swoich zadań;
- zapewnienie obsługi zgłoszeń interwencyjnych, informacyjnych oraz opinii mieszkańców wpływających za pośrednictwem systemu Warszawa 19115 w zakresie właściwości rzeczowej i miejscowej Urzędu Dzielnicy jako II linii wsparcia dla Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115.
Kierownictwo
naczelnik Jan Kwarecki
p. 250a
tel.: 22 44 37 631, e-mail: jkwarecki@um.warszawa.pl