UWAGA!
Zgodnie ze zmianą ustawy o dowodach osobistych, od 27 lipca 2021 r. wyłączona zostanie usługa umożliwiająca złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego za pośrednictwem platformy ePUAP.
Więcej informacji na: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty
Od dnia 1 lipca bezpośrednia obsługa mieszkańców realizowana będzie w poniedziałki w godz. 8 -18, w pozostałe dni w godz. 8-16
Informacja tel. 22 4437644
e-mail: bemowo.urzad@um.warszawa.pl
Skan ogłoszenia nr 6 dot. ograniczeń obsługi mieszkańców w Urzędzie m.st. Warszawy.
DELEGATURA BIURA ADMINISTRACJI I SPRAW OBYWATELSKICH M.ST. WARSZAWY
Bezpośrednia obsługa mieszkańców z zakresu spraw realizowanych przez BAISO odbywa się bez konieczności wcześniejszej telefonicznej
rezerwacji wizyty.
Obowiązuje system numerkowy Q-MATIC (jeden bilet to jeden wniosek) lub rezerwacja wizyt przez stronę internetową https://rezerwacje.um.warszawa.pl
Liczba interesantów przebywających , w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
- Meldunki i dowody osobiste tel. 22 325 40 74, 22 325 40 66
- Rejestracja pojazdów tel. 22 325 40 88
(Termin na zgłoszenie zbycia/nabycia/zarejestrowania pojazdu zakupionego do dnia 31 grudnia 2020 r wynosi 180 dni od daty sprzedaży/zakupu).
(Termin na zgłoszenie zbycia/nabycia/zarejestrowania pojazdu zakupionego od 1 stycznia 2021 r wynosi 30 dni od daty sprzedaży/zakupu).
- Prawa jazdy tel. 22 325 40 96
TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY: tel. 22 325 40 42
W przypadku problemów z połączeniem telefonicznym napisz wiadomość zawierającą Twój numer telefonu na adres tpp-bemowo@mazowieckie.pl - pracownik skontaktuje się w celu umówienia terminu.
Uwaga:
W siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo nie ma stanowisk Urzędu Stanu Cywilnego.
Bliższe informacje znajdziecie Państwo po linkiem:
https://um.warszawa.pl/waw/usc