null

Jednoosobowe Stanowisko Pracy ds. Obsługi Kancelaryjno-Biurowej

Drukuj otwiera się w nowej karcie

e-mail: bemowo.wnd@um.warszawa.pl

Do zakresu działania Jednoosobowego Stanowiska Pracy ds. Obsługi Kancelaryjno-Biurowej, wchodzącego w skład Wydziału Nieruchomości dla Dzielnicy Bemowo należy w szczególności:

  1. prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału, w tym:
  1. prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących oraz przestrzeganie terminowego i prawidłowego obiegu dokumentów w Wydziale;
  2. przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją;
  1. obsługa interesantów i udzielanie informacji;
  2. obsługa programu kancelaryjnego SignUM;
  3. prowadzenie ewidencji wyjść pracowników Wydziału;
  4. prowadzenie ewidencji pracy w godzinach nadliczbowych, zleconej pracownikom Wydziału;
  5. zaopatrywanie pracowników Wydziału w materiały biurowe;
  6. przyjmowanie i rejestrowanie faktur dotyczących Wydziału;
  7. ewidencjonowanie uchwał Rady m.st. Warszawy, zarządzeń Prezydenta, uchwał Rady Dzielnicy, uchwał Zarządu Dzielnicy, poleceń służbowych Burmistrza oraz upoważnień i pełnomocnictw związanych z działalnością Wydziału;
  8. prowadzenie rejestrów tradycyjnych i elektronicznych.